Wednesday 22 July 2009

2 Qai

Qairina control cun, Qaisara seriusnya Qaisara pulak senyum simpul
Kasih kakak pada adiknya.....

Inilah 2 buah hati mama papa.....Qaisara 2 tahun 6 bulan.....Qairina 11 bulan.....

Qaisara yang comel dan ligat sekali. Namanya Wan Nureen Qaisara dan kami memanggilnya Sara. Seawal kandungan mama 5bulan, namanya diberi oleh seorang doktor yg berkongsi cerita sedih kami. Alhamdulilah lahirnya menambah kebahagian mama dan papa. Lahirnya mengubat duka kami yang kehilangan anak sulung. Hobinya tidak lain dan tidak bukan mengusik adiknya, membuat adiknya tertawa dengan gelagatnya. Lahir pada 10 Januari 2007 di Johor Bahru. Sara suka tengok TV, rancangan kesukaannya BEN10. Kalau pergi ke mana-mana tidak suka didukung, asyik nak berlari sahaja,agak penat juga nak mengawasi dia..tapi kami terhibur melihat keletah dan keligatannya. Sara ni agak peramah dan mudah dirapati, suka juga berkawan.

Qairina pulak sangat berdikari. Namanya Wan Nureen Qairina dan kami memanggilnya Nana. Lahir pada 23 Ogos 2008 di QMC Nottingham, United Kingdom.....Hari lahirnya bersamaan Anniversary kami yang ke-5. Hobinya membuli kakaknya, tetapi kakak itu jugak kawan mainnya.....Nana ni suka ketawa sambil menampakkan giginya. Amat mudah menjaganya dan tak banyak kerenah.....



1 comment:

mrdanmrsnadzri said...

salam kak zihan,
comel lah tgk gambar sara dan nana tu....geram lak saya tgk mcm nak cubit2 ajer pipi diaorg..hehehehe..saya suka tgk gambar yg pertama tu, comel ajer nana senyum...;)

-mar BCN