Saturday 4 July 2009

Wan Nureen Qistina

Al Fatihah..

Rindu menyapa..
mata berkaca..
Sayang mama pada Nureen..

Hari ini kembali lagi..
4 Julai dalam kenangan..

4 tahun lalu..
Nureen hadir dalam hidup mama dan papa..
Dipinjamkan pada mama dan papa 5 bulan 20 hari
Cukup singkat waktu kita bersama..


Namun mama masih terasa saat Nureen di pelukan mama..
Masih terbayang gerak geri Nureen..
Masih terasa dingin pipi Nureen saat kucupan terakhir dari mama sewaktu Nureen hendak dikafankan..
Dan selepas itu hanya di pusaramu tempat melepas rindu..

Pergimu aku redha..
Diriku diuji Maha Pencipta..
Yakinlah hati..
Ada hikmah tersembunyi..

Al-Fatihah..

Banyak2 sedekahkan Fatihah dan berdoa dan yang mama tak boleh lupa..... dan membuat perasaan mama sedikit lega bila semua orang cakap..... "Jangan bimbangkan dia..... dia dapat yang terbaik kat Sana..... "

Pada yang bertanya aku selalu katakan aku ada 3 orang anak.....lepas tu terpaksala aku jawab yang lagi sorang dah meninggal.. Tak sampai hati aku nak berkata anak aku 2 orang..... Tak per.. aku akan bercerita kalau perlu.....memang anak aku 3.....

Wan Nureen Qistina sentiasa dihati Mama.....Mama sayang kamu.....

No comments: